Η Τηλεόραση είναι το Μέσο της καρδιάς μας, αυτό που μας έχει δώσει ενημέρωση και ψυχαγωγία όσο κανένα άλλο και που φυσικά συνδέεται με την ανάπτυξη της κατανάλωσης στην Ελλάδα.

Σήμερα, αυτοί που κρατούν τις τύχες της, δυσκολεύονται να διακρίνουν τι πρέπει να κάνουν απέναντι στις τεκτονικές αλλαγές που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι πλατφόρμες περιεχομένου και ψάχνουν προστασία σε νομικά κατασκευάσματα που δεν έχουν πνοή και σε ταμειακές λύσεις (διάβαζε υπερφόρτωση διαφημίσεων) που ευτελίζουν το Μέσο.

Σε αυτή την εξέλιξη, ο διαφημιζόμενος έχει κάποιες επιλογές, που σε ένα βαθμό μπορούν να βοηθήσουν. Μία τέτοια, είναι η αναζήτηση του Affinity.

Δηλαδή? Ψάχνουμε για τις εκπομπές που θεματικά σχετίζονται με το προϊόν αλλά και το ύφος της διαφήμισης. O ορισμός: Όταν οι επιδόσεις στο κοινό μας είναι υψηλότερες από τις επιδόσεις στο γενικό κοινό, λέμε ότι έχουμε καλό Affinity. Ταιριάζει δηλαδή η διαφήμισή μας με το περιβάλλον που τη φιλοξενεί.

Αν πάμε στη μελέτη του IAS στη Βρετανία, στα ψηφιακά Μέσα, το κεντρικό εύρημα είναι το παρακάτω:

Και είναι φυσικό! Όταν ξυπνάς την Κυριακή στις 07:30 για να δεις FORMULA 1 και παίζουν μόνο σχετικές διαφημίσεις, όχι πάνες, όχι σερβιέτες, αυτό είναι και το περιβάλλον που επέλεξες να δεις. Σπάνια φυσικά έχουμε τόσο καθαρούς διαχωρισμούς, αλλά με όρους σχετικότητας, στο περιβάλλον με υψηλό Affinity, η σχετική διαφήμιση ενδιαφέρει και δουλεύει καλύτερα! H μελέτη της ISA είναι η τελευταία “αφιξη” ανάμεσα σε μία πλούσια βιβλιογραφία για το θέμα.

Share the joy
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •