March 2021

Voltswagen: Πρωταπριλιάτικο ή πραγματικό?

By |2021-03-31T08:55:20+00:00March 31st, 2021|Advertising, Marketing, Media, Research|

Η Volkswagen Αμερικής κυκλοφόρησε ότι μετονομάζεται σε Voltswagen, για να δώσει έμφαση στο ότι από εδώ και πέρα είναι όχι «το αυτοκίνητο του λαού», όπως εμφατικά είχε βαφτιστεί πριν από 66 χρόνια στη Γερμανία, αλλά το «το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού». Μάλιστα και το WARC, αυτός ο εξαιρετικά σοβαρός οργανισμός, το αναφέρει σαν γεγονός, [...]

Χρειαζόμαστε AFFINITY στο TV Buying?

By |2021-03-23T22:07:48+00:00March 23rd, 2021|Advertising, Marketing, Media, Research|

Η Τηλεόραση είναι το Μέσο της καρδιάς μας, αυτό που μας έχει δώσει ενημέρωση και ψυχαγωγία όσο κανένα άλλο και που φυσικά συνδέεται με την ανάπτυξη της κατανάλωσης στην Ελλάδα. Σήμερα, αυτοί που κρατούν τις τύχες της, δυσκολεύονται να διακρίνουν τι πρέπει να κάνουν απέναντι στις τεκτονικές αλλαγές που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός και [...]

February 2021

Mother-λανσάρει-Media-by-Mother/

By |2021-02-14T13:08:13+00:00February 14th, 2021|Advertising, Marketing, Media, Research|

Ενδιαφέροντα νέα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου οι άνθρωποι της διαφήμισης δεν ξοδεύουν το χρόνο τους να καταλάβουν τι εννοεί η νέα τροπολογία για τα Media, αλλά ασχολούνται με την ουσία της διαφημιστικής επικοινωνίας. Μία επιτυχημένη δημιουργική εταιρεία, η MOTHER, ανακοίνωσε το λανσάρισμα μίας νέας εταιρείας media, της Media by Mother, με [...]

January 2021

Effectiveness in Media

By |2021-01-11T12:29:22+00:00January 11th, 2021|Advertising, Marketing, Media, Research|

I'm always enthusiastic when people in marketing make the distinction between EFFICIENCY (do things economically) and EFFECTIVENESS (do the right things). The first requires benchmarks and techniques, but in general it is easier to do. The simplest approach: Do better than yesterday! Bring back the same or higher performance metrics for your campaign, at [...]

November 2020

GRPs + impressions =?

By |2020-11-14T09:24:33+00:00November 14th, 2020|Advertising, Marketing, Media, Research|

Στο marketing, αυτό που ακούς να επαναλαμβάνεται συχνότερα πως ...δεν πρέπει να γίνεται, είναι αυτό που συμβαίνει συχνότερα: Τα δεδομένα συγκεντρώνονται σε διαφορετικά “silos”. Και αυτό βρίσκει πολύ ισχυρή στήριξη, στην ίδια την ανθρώπινη φύση. Τρελαινόμαστε να έχουμε τον έλεγχο. Ο καθένας μας θέλει τα πιο πολύτιμα γι’ αυτόν data, τα “δικά του”, να [...]

Πόσο αλλάξαμε στην εποχή του COVIT-19?

By |2020-11-09T18:31:30+00:00November 9th, 2020|Advertising, Marketing, Media, Research|

Ραγδαίες οι αλλαγές που έφερε στη στη ζωή μας η επιδημία, με αρνητικές αλλά και θετικές συνέπειες. Θα καταγράφαμε σαν κορυφαία  στις θετικές, την επιτάχυνση του προσωπικού Digital Transformation, που έμμεσα διευκολύνει και αυτό των επιχειρήσεων και του κράτους. Καταναλωτές: Εκτός από τη στροφή στο διαδίκτυο, άλλαξαν και οι προτεραιότητές τους. Τώρα η εξασφάλιση [...]

September 2020

Τηλεοπτικά μηνύματα σε δύσκολα νερά

By |2020-09-29T11:36:17+00:00September 29th, 2020|Advertising, Marketing, Media, Research|

Μία γενική αντίληψη ότι τα media είναι κάτι πολύ μακριά από τα θέματα δημιουργικότητας στη διαφήμιση, φαίνεται να είναι καλά ριζωμένη.  Κι' όμως, αυτοί που στελεχώνουν τις εταιρείες media, είναι πιο κοντά απ' όλους στις έρευνες γύρω από την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής επικοινωνίας. Γνωρίζουν πηγές, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Είναι συνδρομητές σε ό,τι πιο [...]

August 2020

Τα μερίδια Αγοράς, το Brexit και τα Social Media

By |2020-08-29T08:26:26+00:00August 29th, 2020|Uncategorized|

Φαινομενικά ασύνδετα μεταξύ τους, έχουν ένα σημαντικό συνδυαστικό μήνυμα να μας δώσουν. Αυτό που γνωρίζουμε πια πολύ καλά σήμερα, είναι ότι στις πρώτες δεκαετίες της Τηλεόρασης, το Μέσο λειτουργούσε και σαν συνδετικός ιστός υπηρετώντας το «ανήκειν» (ήσουν αποσυνάγωγος εάν δεν ήξερες που βρίσκεται η αφήγηση στον Άγνωστο Πόλεμο το 70 ή στο Big Brother [...]

July 2020

Media Agency Pitch

By |2020-07-08T08:10:32+00:00July 8th, 2020|Advertising, Marketing, Media, Research|

Media Pitches need to follow the guidelines of EACA, The European Association of Communication Agencies. MEDIARISK works towards this end. Points to consider: TV & Digi need separate processes. The Pitch process does not end with the signing of the contract. Needs following for the next 12 months. The MEDIARISK TV Pool is the [...]