Predictions made in Apr 2016

/, Marketing, Media/Predictions made in Apr 2016

Predictions made in Apr 2016

In April 2016 Milton Papadakis was asked by the Greek magazine “Marketing Week” to outline the broad lines of expected TV scene changes in the year.

The questions: Changes expected in the TV scenery? Ποιες αλλαγές θα πρέπει να αναμένονται στο τηλεοπτικό περιβάλλον τη χρονιά που διανύουμε; Δύσκολα θα μπορούσε κανείς να τις αντιληφθεί σε όλο τους το εύρος και την ένταση, ωστόσο η απάντηση στο ερώτημα είναι άκρως επιτακτική για τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι ως οργανωμένες επιχειρήσεις πιέζονται να προγραμματίσουν τις δράσεις τους.

Θέτοντας τα δεδομένα επί τάπητος και στο πλαίσιο του συγκεκριμένου άρθρου, θα μπορούσαμε να σημειώσουμε τα εξής/ Responses: 1. Η διαδικασία αδειοδότησης των καναλιών θα αναλώσει το μεγαλύτερο μέρος του 2016. Επομένως, εάν επηρεάσει τιμές, θα επηρεάσει μόνο το τελευταίο μέρος του χρόνου, αν και για το μέρος εκείνο, προφανώς θα υπάρξει και διάστημα προσαρμογής. Broadcasting licenses will consume most of the year, so if they affect airtime prices, it will be only for the end of the year. 2. Η προσφορά διαφημιστικού χρόνου έδειξε και το 2015, όπως πάντα, πολύ υψηλή ελαστικότητα. Έτσι, χωρίς να αποκλείουμε εποχικές αυξήσεις CPR, όπως π.χ. για το ποδοσφαιρικό Euro 2016 που διοργανώνεται τον Ιούνιο, το μέσο κόστος της χρονιάς, δεν θα μεταβληθεί σημαντικά, όσο δεν αυξάνεται σημαντικά και η ζήτηση. Airtime cost will not change much. 3. Η νομοθεσία που εκκρεμεί και κυρίως το αν θα τιμολογούνται υποχρεωτικά οι διαφημιζόμενοι ή όχι, αφενός δεν έχει συνασπίσει πίσω της υποστηρικτές (δεν την υποστηρίζουν οι διαφημιζόμενοι, που σκέπτονται πολύ το διαχειριστικό κόστος) και θα είναι έκπληξη να εισαχθεί σε διαφορετικό χρόνο από αυτόν που θα εισαγάγει το νέο τηλεοπτικό καθεστώς. The media law to invoice advertisers directly, has not gather momentum by advertisers themselves, so will be unlikely to happen (approximate translation).

What actually happened?

  1. Actually yes, the licensing issue remained at the highest of the agenda for most of the year. Albeit.. in vain.
  2. Airtime cost didn’t change much: 4.5% on Gross and 5.5% on Net
  3. The market and primarily advertisers oppose direct invoicing. The respective text that was voted into law in summer 2014 got its latest three months sleeping excuse, but is not yet scrapped. Nevertheless is asleep through subsequent postponements. Needs to be permanently put aside.

So yes, all predictions came true.

At this point an “a posteriori” response to a question that was never raised should be tackled:

-Can you name an industry that lives year after year in uncertainty? An industry that could otherwise generate working places and especially for the young?

-Well, I am in advertising and… nothing comes instantly to mind…

 

 

 

 

Share the joy
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
By | 2017-03-22T11:31:39+00:00 March 21st, 2017|Advertising, Marketing, Media|