+30 210 6101240 milton@mediarisk.eu

Articles

A

It’s All Advertising, isn’t it?

It’s All Advertising, isn’t it?

Lord Northcliffe, the UK newspaper tycoon who owned ‘The Daily Mail’ famously said: “News is what somebody somewhere wants to suppress; all the rest is advertising.” An unknown consumer said: “It’s all advertising, isn’t it?” One of my favourite quotes comes (of...

Have we been law abiding citizens?  Ask your media specialist!

Have we been law abiding citizens? Ask your media specialist!

Yes, yes one year of COVID… One year of quarantine, lockdowns, curfew, masks, social distancing, click in shop, click away, terms that have never concerned us before. One year of constant fight with an invisible virus, with our emotions, with constrained desires and...

Marketing and Climate Change

Marketing and Climate Change

As reported from the “WFA Marketing Week 2021” by Michaela Jeferson –Marketing Week Magazine 21 Apr. 2021, Marketers are less advanced on sustainability than their businesses as a whole. Thus, what Peter Wright says, captures fully the dynamics of our era: In fact, of...

Voltswagen: Πρωταπριλιάτικο ή πραγματικό?

Voltswagen: Πρωταπριλιάτικο ή πραγματικό?

Η Volkswagen Αμερικής κυκλοφόρησε ότι μετονομάζεται σε Voltswagen, για να δώσει έμφαση στο ότι από εδώ και πέρα είναι όχι «το αυτοκίνητο του λαού», όπως εμφατικά είχε βαφτιστεί πριν από 66 χρόνια στη Γερμανία, αλλά το «το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού». Μάλιστα και το...

Χρειαζόμαστε AFFINITY στο TV Buying?

Χρειαζόμαστε AFFINITY στο TV Buying?

Η Τηλεόραση είναι το Μέσο της καρδιάς μας, αυτό που μας έχει δώσει ενημέρωση και ψυχαγωγία όσο κανένα άλλο και που φυσικά συνδέεται με την ανάπτυξη της κατανάλωσης στην Ελλάδα. Σήμερα, αυτοί που κρατούν τις τύχες της, δυσκολεύονται να διακρίνουν τι πρέπει να κάνουν...

Meaningful Simplicity

Meaningful Simplicity

Does it make sense? Does it make the connection? Sure it does! Bravo KitKat.