+30 210 6101240 milton@mediarisk.eu

Sustainability

Marketing and Climate Change

Marketing and Climate Change

As reported from the “WFA Marketing Week 2021” by Michaela Jeferson –Marketing Week Magazine 21 Apr. 2021, Marketers are less advanced on sustainability than their businesses as a whole. Thus, what Peter Wright says, captures fully the dynamics of our era: In fact, of...

read more
Voltswagen: Πρωταπριλιάτικο ή πραγματικό?

Voltswagen: Πρωταπριλιάτικο ή πραγματικό?

Η Volkswagen Αμερικής κυκλοφόρησε ότι μετονομάζεται σε Voltswagen, για να δώσει έμφαση στο ότι από εδώ και πέρα είναι όχι «το αυτοκίνητο του λαού», όπως εμφατικά είχε βαφτιστεί πριν από 66 χρόνια στη Γερμανία, αλλά το «το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού». Μάλιστα και το...

read more
Χρειαζόμαστε AFFINITY στο TV Buying?

Χρειαζόμαστε AFFINITY στο TV Buying?

Η Τηλεόραση είναι το Μέσο της καρδιάς μας, αυτό που μας έχει δώσει ενημέρωση και ψυχαγωγία όσο κανένα άλλο και που φυσικά συνδέεται με την ανάπτυξη της κατανάλωσης στην Ελλάδα. Σήμερα, αυτοί που κρατούν τις τύχες της, δυσκολεύονται να διακρίνουν τι πρέπει να κάνουν...

read more
Mother-λανσάρει-Media-by-Mother/

Mother-λανσάρει-Media-by-Mother/

Ενδιαφέροντα νέα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου οι άνθρωποι της διαφήμισης δεν ξοδεύουν το χρόνο τους να καταλάβουν τι εννοεί η νέα τροπολογία για τα Media, αλλά ασχολούνται με την ουσία της διαφημιστικής επικοινωνίας. Μία επιτυχημένη δημιουργική εταιρεία, η...

read more
Effectiveness in Media

Effectiveness in Media

I'm always enthusiastic when people in marketing make the distinction between EFFICIENCY (do things economically) and EFFECTIVENESS (do the right things). The first requires benchmarks and techniques, but in general it is easier to do. The simplest approach: Do better...

read more