Ενδιαφέροντα νέα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου οι άνθρωποι της διαφήμισης δεν ξοδεύουν το χρόνο τους να καταλάβουν τι εννοεί η νέα τροπολογία για τα Media, αλλά ασχολούνται με την ουσία της διαφημιστικής επικοινωνίας.
Μία επιτυχημένη δημιουργική εταιρεία, η MOTHER, ανακοίνωσε το λανσάρισμα μίας νέας εταιρείας media, της Media by Mother, με στόχο να αποτελέσει μία νέα πρόταση, μία πρόκληση καλύτερα, στο κατεστημένο οικοσύστημα των εταιρειών media.
Τι είναι το καινούργιο? Όπως αυτοσυστήνονται, η εταιρεία στοχεύει στο να ξανασκεφτεί από την αρχή, το μοντέλο λειτουργίας του media agency. Αληθινοί άνθρωποι, που βάζουν κατά προτεραιότητα διαφημίσεις στο σωστό μέρος. “Το media planning πρέπει να γίνεται για business & content planning. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται αναλυτικό ταλέντο, που οδηγεί σε καλύτερα inputs για τα media και καλύτερη κατανόηση της συνεισφοράς του καθενός από αυτά. Σημαίνει να έχεις δημιουργούς περιεχομένου που μπορούν να αντιστρέψουν ένα meme, επειδή γνωρίζουν την κουλτούρα. Σημαίνει κειμενογράφους που δουλεύουν σε πλατφόρμες διαχείρισης περιεχομένου, έτσι ώστε τα banners να μην είναι το σίχαμα του διαδικτύου Internet. Σημαίνει ειδικούς του media buying σε πλατφόρμες, που μπορούν να λειτουργούν σαν παραγωγοί, που διαχειρίζονται τα activations από τη σωστή πρόσβαση κάθε φορά, με βαθειά γνώση των τεχνικών της διαφήμισης και των data”. (David Gaines, CEO, Media by Monther).
Όλα αυτά μας θυμίζουν ότι ήταν καιρός πια να εμφανιστούν πρωτοβουλίες που αναχαιτίζουν το “commoditization ” των εταιρειών media σε έναν όλο και στενότερο ρόλο κυνηγού εκπτώσεων. Και είναι ακόμα προφανές, ότι ο συνεργάτης media δεν μπορεί άλλο να επιλέγεται με βάση την έκπτωση που θα φέρει. Όλα όσα μας περιέγραψε η Media by Mother και όσα εξαιρετικά κάνουν ήδη πολλές από τις εταιρείες media, είναι δυσκολότερο από πριν να αξιολογηθούν, εάν δεν έρθουν στο κέντρο της λειτουργίας media και δεν τους αφιερώσουμε λίγη περισσότερη προσοχή.
Να καταλάβουμε την αξία του να επικεντρώνεις στο ταίριασμα περιεχομένου με το κατάλληλο site και να δημιουργείς για το site, καθώς και για το ευρύτερο κοινό για το οποίο ταιριάζει το content που διαθέτεις.
Είναι λοιπόν καιρός και οι media auditors (τα λέω σε εμένα για να επιταχύνω αυτά που ήδη έχουμε αρχίσει) να στρωθούν να φτιάξουν καινούργια scorecards, με μία ορθότερη ισορροπία ανάμεσα σε κόστος και σύγχρονες επικοινωνιακές πρακτικές.