Mother-λανσάρει-Media-by-Mother/

Feb 14, 2021

Ενδιαφέροντα νέα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου οι άνθρωποι της διαφήμισης δεν ξοδεύουν το χρόνο τους να καταλάβουν τι εννοεί η νέα τροπολογία για τα Media, αλλά ασχολούνται με την ουσία της διαφημιστικής επικοινωνίας.

Μία επιτυχημένη δημιουργική εταιρεία, η MOTHER, ανακοίνωσε το λανσάρισμα μίας νέας εταιρείας media, της Media by Mother, με στόχο να αποτελέσει μία νέα πρόταση, μία πρόκληση καλύτερα, στο κατεστημένο οικοσύστημα των εταιρειών media.

Τι είναι το καινούργιο? Όπως αυτοσυστήνονται, η εταιρεία στοχεύει στο να ξανασκεφτεί από την αρχή, το μοντέλο λειτουργίας του media agency. Αληθινοί άνθρωποι, που βάζουν κατά προτεραιότητα  διαφημίσεις στο σωστό μέρος. “Το media planning πρέπει να γίνεται για business & content planning. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται αναλυτικό ταλέντο, που οδηγεί σε καλύτερα inputs για τα media και καλύτερη κατανόηση της συνεισφοράς του καθενός από αυτά. Σημαίνει να έχεις δημιουργούς περιεχομένου που μπορούν να αντιστρέψουν ένα meme, επειδή γνωρίζουν την κουλτούρα. Σημαίνει κειμενογράφους που δουλεύουν σε πλατφόρμες διαχείρισης περιεχομένου, έτσι ώστε τα banners να μην είναι το σίχαμα του διαδικτύου Internet. Σημαίνει ειδικούς του media buying σε πλατφόρμες, που μπορούν να λειτουργούν σαν παραγωγοί, που διαχειρίζονται τα activations από τη σωστή πρόσβαση κάθε φορά, με βαθειά γνώση των τεχνικών της διαφήμισης και των data”. (David Gaines, CEO, Media by Monther).

Όλα αυτά μας θυμίζουν ότι ήταν καιρός πια να εμφανιστούν πρωτοβουλίες που αναχαιτίζουν το “commoditization ” των εταιρειών media σε έναν όλο και στενότερο ρόλο κυνηγού εκπτώσεων. Και είναι ακόμα προφανές, ότι ο συνεργάτης media δεν μπορεί άλλο να επιλέγεται με βάση την έκπτωση που θα φέρει. Όλα όσα μας περιέγραψε η Media by Mother και όσα εξαιρετικά κάνουν ήδη πολλές από τις εταιρείες media, είναι δυσκολότερο από πριν να αξιολογηθούν, εάν δεν έρθουν στο κέντρο της λειτουργίας media και δεν τους αφιερώσουμε λίγη περισσότερη προσοχή.

Να καταλάβουμε την αξία του να επικεντρώνεις στο ταίριασμα περιεχομένου με το κατάλληλο site και να δημιουργείς για το site, καθώς και για το ευρύτερο κοινό για το οποίο ταιριάζει το content που διαθέτεις.

Είναι λοιπόν καιρός και οι media auditors (τα λέω σε εμένα για να επιταχύνω αυτά που ήδη έχουμε αρχίσει) να στρωθούν να φτιάξουν καινούργια scorecards, με μία ορθότερη ισορροπία ανάμεσα σε κόστος και σύγχρονες επικοινωνιακές πρακτικές.

Mediarisk is associate of EBIQUITY for GR & CY

Essential Features to search for in an On the web Data Space Start

A digital data room is a great device for M&A, capital raising, IPOs, divestitures and other research projects. In contrast to emailing files, a online data room provides businesses with all the records they need in one convenient place. This reduces the risk of...

How to Have a fantastic Board Get together

Having a wonderful board achieving means having productive discussion posts that push the company onward. It also means having a aboard that is aware their roles and responsibilities and is focused on fulfilling them. Board individuals aren’t generally there to just...

The Brief Advantage

Achieving Exceptional Campaign Results is the dream of every marketer. And yet, the cornerstone of this, an inspiring and well-thought, clear and simple Advertising & Media Brief, is most of the time reduced to an uninspiring bureaucratic step. But don’t get...

CO2 in Digi. Sustainability & Business Growth

A Puff of Carbon Dioxide By Ruben Schreurs, Group Chief Product Officer @ EBIQUITY Dozens,​ hundreds, perhaps even thousands of online ads flash before your eyes every day, so many that you probably don’t even notice most of them. Generating the electricity to get...

Sustainability & Advertising

Lela Charavgi / KANTAR Hellas Consumers increasingly expect brands to play an active role in making the world a better place. As sustainability is one of the defining issues of our time, brands have a role to play in this in many aspects of their organizations - from...

Sustainability & Data, Data & Sustainability

Extract from Original full article by Nick Waters, Chief Executive Officer of EBIQUITY Group. In October 2022, EBIQUITY invited Ian Whittaker, the founder of Liberty Sky Advisors and a specialist city analyst in the media and marketing technology sectors, to share his...

It’s All Advertising, isn’t it?

Lord Northcliffe, the UK newspaper tycoon who owned ‘The Daily Mail’ famously said: “News is what somebody somewhere wants to suppress; all the rest is advertising.” An unknown consumer said: “It’s all advertising, isn’t it?” One of my favourite quotes comes (of...

Have we been law abiding citizens? Ask your media specialist!

Yes, yes one year of COVID… One year of quarantine, lockdowns, curfew, masks, social distancing, click in shop, click away, terms that have never concerned us before. One year of constant fight with an invisible virus, with our emotions, with constrained desires and...

Marketing and Climate Change

As reported from the “WFA Marketing Week 2021” by Michaela Jeferson –Marketing Week Magazine 21 Apr. 2021, Marketers are less advanced on sustainability than their businesses as a whole. Thus, what Peter Wright says, captures fully the dynamics of our era: In fact, of...

Voltswagen: Πρωταπριλιάτικο ή πραγματικό?

Η Volkswagen Αμερικής κυκλοφόρησε ότι μετονομάζεται σε Voltswagen, για να δώσει έμφαση στο ότι από εδώ και πέρα είναι όχι «το αυτοκίνητο του λαού», όπως εμφατικά είχε βαφτιστεί πριν από 66 χρόνια στη Γερμανία, αλλά το «το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού». Μάλιστα και το...